הספד דומע: "שלומית הי"ד הקימה דורות חניכים שיעריכו לנצח את דרכה"

    "דווקא ביום שמדברים בו על נטיעות, שרשים ופרות - חיים נגדעו. לצערנו אנחנו מתחילים להתרגל לאירועים"
    ישראל פריי 1 Comment on הספד דומע: "שלומית הי"ד הקימה דורות חניכים שיעריכו לנצח את דרכה"

    דני הירשברג, דודה של שלומית קריגמן ומזכ"ל בני עקיבא בראיון ל'קול חי': "הייתה נכדה בכורה לסבא שנמסר למנזר בשואה, והקים בעשר אצבעות את משפחתו בארץ" • "מכנסים את החניכים יחד עם רבני הקהילות להתאבל, לבכות ולשאול שאלות"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    "דווקא ביום שמדברים בו על נטיעות, שרשים ופרות - חיים נגדעו. לצערנו אנחנו מתחילים להתרגל לאירועים"
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום הובאה למנוחות בירושלים שלומית קריגמן הי"ד, שנרצחה בפיגוע בבית חורון. ב"מהדורה המרכזית" של 'קול חי', ספד לה דודה דני הירשברג: "ההלוויה הסתיימה כעת, המשפחה הגיעה אל ביתה להתחיל את שבוע האבל. אלו רגעים לא פשוטים. שלומית הייתה מלאת וחפצת חיים. השם שלה מסמל את אישיותה – כולה שלום".

    הירשברג שיתף בהיסטוריה המפוארת של המשפחה, ואתה סיפורו המדהים של סבה של שלומית: "שלומית היא הנכדה הבכורה מתוך 26 נכדים, לסבא שריד ופליט מהשואה, שנולד במחנה ריכוז ונמסר ע"י האמא הגיבורה שלו למנזר. בסוף המלחמה היא הוציאה והביאה אותו לארץ, ללא אבא שנספה במחנה ההשמדה דכאו. זו נכדתו הבכורה למשפחה גדולה".

    הדוד שמכהן כמזכ"ל תנועת בני עקיבא העולמית, התייחס גם להיבטים האמוניים שבאבדן הקשה: "הכאב והאבדן עצומים, יחד עם זה, צריכים להסתכל קדימה. להבין שיש מי שלא מקבלים את הרצון שלנו להכות שרשים. אירועים כאלה מעלים שאלות, וטוב שהשאלות האלו נשאלות. אנחנו מכנסים את החניכים יחד עם רבני הקהילות להתאבל, לבכות, לשאול שאלות, ובהמשך, לחפש תשובות, להעניק חוסן ולחבק".

    "שולמית הקימה דורות חניכים שידעו להעריך את הדרך השקטה והעדינה שלה. היא הייתה בחורה של שלמות, נערה שהחיים עמדו לפניה. דווקא ביום שמדברים בו על נטיעות, שרשים ופרות – חיים נגדעו. לצערנו אנחנו מתחילים להתרגל לאירועים. שלומית נטמנה סמוך לקבר ש דפנה מאיר הי"ד שנרצחה לפני כשבוע בפתח ביתה, אירוע רודף אירוע".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ה' יקום דמה!
      "הרנינו גוים עמו כי דם עבדיו יקום ונקם ישיב לצריו וכיפר אדמתו אמו"